Tere üle pika aja, mârkasin et jaanuarist praktiliselt eemal olnud ja midagi oleks paslik lisada.
Suured tànud Arvole kliimajubina eest.
Tánud Frigette brošüürile sai ka sobilik klapp soetatud, sellise vanakooli seasaba leidmine tundus peas oluliselt lihtsam.
Vahepeal said ka uksed plekitööst tagasi ja ette, nüüd peaks plekiosa ehk lábi olema. Pilt on veebruarist, nüüdseks sirgelt ees nii nagu peab. Kahjuks rohkem pole jòudnud e12-ga seeaasta tegeleda. Okei, sai ka bmw muuseumis infot káia hankimas, páris niisama pole ka olnud
Agaaaaa suurim kurjajuur hetkel oli uue maksumasina soetamine aprilli kuus ja táhelepanu sai sinna suunatud. Kas ma sellest teema teen ei teagi veel. 2014 aastast kuuris seisnud, US spec 1988a toodang. Nii mònegi teise auto ihaleja soov oli sellest varuosa masin teha, aga lábi suuuure ime ònnestus see endale saada ja alates eilsest ka registrisse. Ju siis sellel autol polnud aeg lihaks minna.
NB! Proovin e12 edasi rohkem tegeleda, aga miskipârast trügivad 6sed alati sinna vahele, eelmise suurema viivituse süüdlased olid ka 6sed, ei oska seletada
BMW E12 525 '81a Marko
Re: BMW E12 525 '81a Marko
E24 päästmine on alati väärt tegu, see näib väliselt roostevaba ja suhteliselt komplektne isend ka olevat.
E10 2002
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Tal paar veidrat murekohta on, asju oli puudu ja palju väsinud/kulunuid tihendeid. Sillas pole ühtegi tervet puksi, Florida päike pm kummikatted tuhaks kuumutanud. Kuid peidan ennast sellise lause taha, et “noooo aga odavalt ju sai” Kuid ikkagi 6ne, tuli ta paar nädalat peale väljahõiget et “kui see aasta saaks e6 ja e24 oleks ma õnnelik.” Pool veel minna.
Analoogist sai digitaalne. BMW digital tester 1 variant. Kaableid ja ühendusi sai igasuguseid kaasa, suurespilfis e10 ajastust e34. Kui küsite mis mida teeb ja kuidas, jààn piinlikult vakka. Pole ise veel katsetada saanud. Riskiga tuli veel selline asi, kahjuks hetkeseisuga ei nuusuta, hàält teeb aga tulem on 0, kui kellelgil infot sellise asja kohta, ootan avasüli.