krt oligi
02 ti, Ruut
Re: 02 ti, Ruut
700+ km; 0 tehnilist probleemi; korralik talveilm; jäised-, täis tuisanud-, liivatatud- jmt. teed; üks emämunaus OAKP-ga ja paar väiksemat Puhas lõbu ja sõidurõõm!
Foto Pille Russi kaamerast
Foto Pille Russi kaamerast
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 02 ti, Ruut
Lõin nädalavahetusel autole hääled sisse ja liigutasin teist veidi. Veebruaris "remonditud" kütusepaagi täitetoru muidugi jälle lekkis. Ei viisinud veel maha võtta aga ju on praod pikenenud. Masinal on peal vanema tüübi paak (-72a). Võib olla peaks uuema tüübi paagi millalgi peale viskama, kuna tanklas ei taha kütus olemas olevasse hästi voolata. Praegu tellisin küll uue täitetoru iParts-ist vanale paagile ära.
Tasumata reklaami kah: Musta Reede puhul on seal ale 30%. Väidetavalt OEM toru hind tuli odavam, kui W&N või siis H2 pakutav.
Tasumata reklaami kah: Musta Reede puhul on seal ale 30%. Väidetavalt OEM toru hind tuli odavam, kui W&N või siis H2 pakutav.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 02 ti, Ruut
Korralik mudaralli
Kuidas läks ja kas auto pidas hästi vastu?
Kuidas läks ja kas auto pidas hästi vastu?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: 02 ti, Ruut
Tulemuse poolest läks nagu tavaliselt, esimese veerandi sees. Detailseid lõpptulemusi veel pole aga paar oma apsakat ristsõna lahendamisel ja üks-kaks vastust stiilis "mõtle nagu meie" ei läinud täppi.
Vist oli kaheteistkümnes kord osaleda Talverallil. Nii karme teeolusid pole varem olnud, masinad said ikka kõvasti peksa. Praktiliselt kõik kruusateed koosnesid vaid suurematest ja väiksematest aukudest.
Arvestades tingimusi pidas 02 suht hästi vastu. Hommikul starti sõites hakkas mootor kusagil Koigi kandis kahtlaselt lonkama. Asi progresseerus kuni Imavere ristini. Seal sai väike tankimispaus tehtud ning peale seda oli probleem kadunud. Ju tõmbas karpas midagi härma, mis seistes ära sulas.
Kohe stardis, esimesel lisakatsel - "Pommiauk", sõitsin vist kuhugi kivi otsa, mis juhi jalgealust lõhkus. See oli ka ainuke jama ralli ajal. Kartsin küll, et teed saavad tagarattakoobastest või sillakinnitustest jagu, kuid esialgne ülevaatus näitas, et kõik on enam-vähem korras.
PilleR video pommiaugu katsest: https://www.youtube.com/watch?v=f0AM0X1srF8
Vist oli kaheteistkümnes kord osaleda Talverallil. Nii karme teeolusid pole varem olnud, masinad said ikka kõvasti peksa. Praktiliselt kõik kruusateed koosnesid vaid suurematest ja väiksematest aukudest.
Arvestades tingimusi pidas 02 suht hästi vastu. Hommikul starti sõites hakkas mootor kusagil Koigi kandis kahtlaselt lonkama. Asi progresseerus kuni Imavere ristini. Seal sai väike tankimispaus tehtud ning peale seda oli probleem kadunud. Ju tõmbas karpas midagi härma, mis seistes ära sulas.
Kohe stardis, esimesel lisakatsel - "Pommiauk", sõitsin vist kuhugi kivi otsa, mis juhi jalgealust lõhkus. See oli ka ainuke jama ralli ajal. Kartsin küll, et teed saavad tagarattakoobastest või sillakinnitustest jagu, kuid esialgne ülevaatus näitas, et kõik on enam-vähem korras.
PilleR video pommiaugu katsest: https://www.youtube.com/watch?v=f0AM0X1srF8
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 02 ti, Ruut
Mõned fotod veel OAKP-dest
Teemast "Väikesed valed, suured valed ja statistika". Viimast siis veidi väänates, ehk summeerides ristsõna ja karistuspunktid, saime 6. koha
Põhiline hea meel sellest, et parim BMW ja teisele klubikaaslaste ekipaažile sai ära panna
Teemast "Väikesed valed, suured valed ja statistika". Viimast siis veidi väänates, ehk summeerides ristsõna ja karistuspunktid, saime 6. koha
Põhiline hea meel sellest, et parim BMW ja teisele klubikaaslaste ekipaažile sai ära panna
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 02 ti, Ruut
Saksamaalt saadeti teatmekirjandust. Korralik pildiraamat.
- Manused
-
- IMG_20200513_233701.jpg (1.27 MiB) Vaadatud 24593 korda
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 02 ti, Ruut
Kuna lõpuks on talveilmad ka põhjaosariikidesse saabunud, tuli saan välja ajada ja veidi lumes hullata.
Lähiajal on plaanis, eelmise Talveralli pommiaugus lõhutud, juhi jalgealune käsile võtta.
Lähiajal on plaanis, eelmise Talveralli pommiaugus lõhutud, juhi jalgealune käsile võtta.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 02 ti, Ruut
Üle mitme aasta oli põhjust jälle ämbikuvõrgud mootorist välja köhida ja Uunikute Talverallile, järjekorranumbriga XX, suunduda. Kahjuks pidin nentima, et olen klubist viimane mohikaanlane.
Vahepealsel ajal sai auto uued põhjaplekid. Vahetasin juhiukse veidi parema vastu ja sama töö tuleb teha ka teise uksega. Seismine ei ole hästi mõjunud pidurihoovastikule - vedru ei jõua enam alati pedaali algasendisse tagasi tõmmata ja pidurid jäävad veidi peale, kui unustad varbaotsaga kaasa aidata. Välispidine hoovastiku määrimine ei aidanud, tuleb osandada.
Talveralliks oli ideaalsed ilm ja Võrumaa teed - puhas lust. Kilomeetreid kogunes ligi tuhat. Paar korda tuli ette karbussi jäätumist, mille ravis minutiline ootepaus ning eelkirjeldatud piduriprobleem. Muus osas probleemivaba 50-aastane vanatehnika.
Vahepealsel ajal sai auto uued põhjaplekid. Vahetasin juhiukse veidi parema vastu ja sama töö tuleb teha ka teise uksega. Seismine ei ole hästi mõjunud pidurihoovastikule - vedru ei jõua enam alati pedaali algasendisse tagasi tõmmata ja pidurid jäävad veidi peale, kui unustad varbaotsaga kaasa aidata. Välispidine hoovastiku määrimine ei aidanud, tuleb osandada.
Talveralliks oli ideaalsed ilm ja Võrumaa teed - puhas lust. Kilomeetreid kogunes ligi tuhat. Paar korda tuli ette karbussi jäätumist, mille ravis minutiline ootepaus ning eelkirjeldatud piduriprobleem. Muus osas probleemivaba 50-aastane vanatehnika.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: 02 ti, Ruut
Väga tubli oled!
Minu 12 sai vahepealsete mudarallidega pöördumatuid kahjusid ja süda ei luba teda enam soola sisse.
Minu 12 sai vahepealsete mudarallidega pöördumatuid kahjusid ja süda ei luba teda enam soola sisse.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina, f25 Alpina
Re: 02 ti, Ruut
Süda tuleb kõvaks teha Kui suveautosid on juba mitu, siis üks tuleb talveautoks määrata.
Aga tendents on kahjuks tõesti selline, et aina vähem huvitavaid autosid stardis on. Ürituse sära hakka hääbuma. Seekord oli stardis 85 liikurit. 10 aastat varem 2x samapalju.
2009a oli mu esimene start Uunikute Talverallil. 02-ga on sõidetud alates 2014. Kas ja kuidas edasi, peab mõtlema.
Aga tendents on kahjuks tõesti selline, et aina vähem huvitavaid autosid stardis on. Ürituse sära hakka hääbuma. Seekord oli stardis 85 liikurit. 10 aastat varem 2x samapalju.
2009a oli mu esimene start Uunikute Talverallil. 02-ga on sõidetud alates 2014. Kas ja kuidas edasi, peab mõtlema.
CSi, ti, i, RT, TC1, D