Kristjani e23 735i '84
Re: Kristjani e23 735i '84
Kui, siis ainult originaal udutuled
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 740
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani e23 735i '84
Enne kokkutulekut sai autoga esimest korda ülevaatusel käidud.
Teen märke ära: 221182km(30.06.2016).
EKBK suvise kogunemise käigus sai tehtud ligi 700 km ring ja peab mainima, et lausa lust oli sõita. Puhas maantee auto. Esimene hetk kaherealise peale jõudes oli muidugi päris hirmutav-kõrgetest rehvidest ja tuulest tingitud tugev ujumine. Hiljem harjus sellega ära ja oligi tegelikult päris hea- pead kogu aega kahe käega roolist kinni hoidma ja uinuda võimatu.
Üldiselt oli sõit nagu uue autoga:veljed ja kettad sirged, müra pm puudus, differ(120km/h pöörded 1800 peal), kütusekulu teekonna peale 8,9 liitrit sajale.
Vahepealse uuenduse:
Depoo turult leitud Pioneeri aknalauakõlarid. Ideaalne valik, sest enne puudusid augud kõlarite jaoks ja heli mida nad mängivad on metsik.
Samuti sai sisse installeeritud 6nda seeria istmed. Nüüd on sisu viisakam.
Teen märke ära: 221182km(30.06.2016).
EKBK suvise kogunemise käigus sai tehtud ligi 700 km ring ja peab mainima, et lausa lust oli sõita. Puhas maantee auto. Esimene hetk kaherealise peale jõudes oli muidugi päris hirmutav-kõrgetest rehvidest ja tuulest tingitud tugev ujumine. Hiljem harjus sellega ära ja oligi tegelikult päris hea- pead kogu aega kahe käega roolist kinni hoidma ja uinuda võimatu.
Üldiselt oli sõit nagu uue autoga:veljed ja kettad sirged, müra pm puudus, differ(120km/h pöörded 1800 peal), kütusekulu teekonna peale 8,9 liitrit sajale.
Vahepealse uuenduse:
Depoo turult leitud Pioneeri aknalauakõlarid. Ideaalne valik, sest enne puudusid augud kõlarite jaoks ja heli mida nad mängivad on metsik.
Samuti sai sisse installeeritud 6nda seeria istmed. Nüüd on sisu viisakam.
e21 318i, e23 735i, e24 635 csi, i3s
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 740
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani e23 735i '84
Saigi ära käidud. 12 päeva, 7 riiki ja 4400 km.
Taanist Saksamaale.
Ida ja lääs.
ja see hetk.
Koht, kus kõik alguse sai. Bmw Group Classic, mille autode arhiiviruume näidati ainult sellel nädalavahetusel klubiliikmetele.
Taanist Saksamaale.
Ida ja lääs.
ja see hetk.
Koht, kus kõik alguse sai. Bmw Group Classic, mille autode arhiiviruume näidati ainult sellel nädalavahetusel klubiliikmetele.
e21 318i, e23 735i, e24 635 csi, i3s
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 740
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani e23 735i '84
Enne reisi Saksamaale läks nii kiireks, et ei jõudnudki kõike kirja panna, mis auto kallal tehtud sai.
Lühidalt:
United M. veermiku ja muude kuluosade kontroll.
Nelja ratta pidurid ülekäidud(silindrid puhastatud ja klotsid määritud).
Esimeste rataste laagrid pingutatud.
Ülemine p. õõts taastatud. Võin anda kontakti, sai väga tihe mõistliku hinna eest, UM pakkus uue hinnaks 200 euri
Juhipoolse ukse aknatihendi parandamine ja ukse kõrguse reguleerimine. Müratase vähenes märgatavalt.
Külge sai installeritud mootoriruumi valgus.
Salongiventilaatori labade pesu.
Uus siduri võtjasilinder, andjasilinder sai korrastatud remondikomplektiga.
Mootoriõli ja filtri vahetus. Gastrol 6TX 10w40.
Käigukasti õlivahetus. SAE 75W(GL-4)
Fikseeritud läbisõit :222654km.
Hooaja lõpetas Läti E30 klubi kogunemine.Stiilipeo teema:doktorid ja õed. Trip 890km
Fikeeritud läbisõit 227800km.
Kokku vähemalt minu jaoks rekordilised 6897km sellel aastal.
Järgmiseks hooajaks plaanis veljed ära taastada.
Lühidalt:
United M. veermiku ja muude kuluosade kontroll.
Nelja ratta pidurid ülekäidud(silindrid puhastatud ja klotsid määritud).
Esimeste rataste laagrid pingutatud.
Ülemine p. õõts taastatud. Võin anda kontakti, sai väga tihe mõistliku hinna eest, UM pakkus uue hinnaks 200 euri
Juhipoolse ukse aknatihendi parandamine ja ukse kõrguse reguleerimine. Müratase vähenes märgatavalt.
Külge sai installeritud mootoriruumi valgus.
Salongiventilaatori labade pesu.
Uus siduri võtjasilinder, andjasilinder sai korrastatud remondikomplektiga.
Mootoriõli ja filtri vahetus. Gastrol 6TX 10w40.
Käigukasti õlivahetus. SAE 75W(GL-4)
Fikseeritud läbisõit :222654km.
Hooaja lõpetas Läti E30 klubi kogunemine.Stiilipeo teema:doktorid ja õed. Trip 890km
Fikeeritud läbisõit 227800km.
Kokku vähemalt minu jaoks rekordilised 6897km sellel aastal.
Järgmiseks hooajaks plaanis veljed ära taastada.
e21 318i, e23 735i, e24 635 csi, i3s
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 740
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani e23 735i '84
Kui 3seeriat sai kasutatatud pea igapäevaselt, siis 7sega sai osaletud pigem suurematel üritustel ja väljasõitudel:
Talveralli, hobiautode hooaja avamine, pulm Peipsi ääres ja Vanatehnika väljasõit Hiiumaal.
Fikseeritud läbisõit: 229637km, sellel hooajal siis 1863km.
Ilmselt oluliseim saavutus oli varjualuse ehitamine. Kuna probleeme autode hoiustamisega oli juba mõned aastad, tuli välja mõelda mingi parem lahendus.
Mõned pildid ka
Talveralli, hobiautode hooaja avamine, pulm Peipsi ääres ja Vanatehnika väljasõit Hiiumaal.
Fikseeritud läbisõit: 229637km, sellel hooajal siis 1863km.
Ilmselt oluliseim saavutus oli varjualuse ehitamine. Kuna probleeme autode hoiustamisega oli juba mõned aastad, tuli välja mõelda mingi parem lahendus.
Mõned pildid ka
e21 318i, e23 735i, e24 635 csi, i3s
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 740
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani e23 735i '84
Kuna soojas garaazis kohti vaid kahele autole, nendele mis ehituses hetkel, siis olen erinevaid varjualuseid juba kaua katsetanud. Niisket mustamäe garaazi ja autokatet ilmselgelt välistades sai vähe pikemalt mōeldud ja ehitatud kaks korralikumat. Minu jaoks oli oluline, et vesi ja lörts ei sajaks otse peale, samas oleks tagatud piisav ōhuringlus. Antud lahenduse korral on samuti hea, et kinnitused maale puuduvad ja auto toetub jalgadele, samuti tōstab see jällegi auto natike kōrgemale ja suurendab ōhuliikumist pōhjaall. Autod on nüüdseks juba mitu kuud olnud ōues ning endiselt puhtad ja sobilikud aiakaunistuselemendid.
e21 318i, e23 735i, e24 635 csi, i3s
Re: Kristjani e23 735i '84
Tundub nutikas lahendus. Aga mis saab hetkel kui autoga ära sõidad? Siis viib tuul selle ju minema?
Terve aasta poole aastaga
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 740
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani e23 735i '84
Päris esimene tuul ära ei vii, aga jah varjualus pole mõeldud igapäevaseks sisse/välja sõitmiseks. Kasutatud on jalgadekinnitustel poltliidet, ehk jalad saab eemaldada ja tõsta aluse kas seina vastu või kuhugi aianurka ära pakkida suveks.
e21 318i, e23 735i, e24 635 csi, i3s
Re: Kristjani e23 735i '84
Hei,
rõõm näha oma kunagist valget haid. Auto oli 2,8 liitrine originaal värvkattega automaat, millel kahel korral sai automaatkasti sidureid ise vahetatud. Ökonoomsuse huvides vahetasin automaatkasti 5 -se manuali vastu. Sees oli kaltsusisu, paigaldatud sai mustad nahkistmed. Aknatõstukid esimesed-ja luuk olid vändaga , sai needki vahetatud elektriliste vastu.Alla sai pandud BBS kärgveljed taga 255 ja ees 235 18 tolli kui mälu ei peta." Korralikult kole sportrool" sai ka paigaldatud, täna sellist tjuuningut ei teeks.
Minu juures oli 2000- 2007a, talvel seisis garaazis. Tänu headele peremeestele se hai on suurepärases korras siiani! Respect!
Ja muide juhuslikult, mõni nädal tagasi Pirital Kloostrimetsa teel Kalmuse bussipeatuse juures tagasipööret tehes sõitis see auto oma kunagisest kodust mööda - mina tänaval lehvitasin. Jõudu jaksu autoga ja muretuid kilomeetreid !
Toomas
rõõm näha oma kunagist valget haid. Auto oli 2,8 liitrine originaal värvkattega automaat, millel kahel korral sai automaatkasti sidureid ise vahetatud. Ökonoomsuse huvides vahetasin automaatkasti 5 -se manuali vastu. Sees oli kaltsusisu, paigaldatud sai mustad nahkistmed. Aknatõstukid esimesed-ja luuk olid vändaga , sai needki vahetatud elektriliste vastu.Alla sai pandud BBS kärgveljed taga 255 ja ees 235 18 tolli kui mälu ei peta." Korralikult kole sportrool" sai ka paigaldatud, täna sellist tjuuningut ei teeks.
Minu juures oli 2000- 2007a, talvel seisis garaazis. Tänu headele peremeestele se hai on suurepärases korras siiani! Respect!
Ja muide juhuslikult, mõni nädal tagasi Pirital Kloostrimetsa teel Kalmuse bussipeatuse juures tagasipööret tehes sõitis see auto oma kunagisest kodust mööda - mina tänaval lehvitasin. Jõudu jaksu autoga ja muretuid kilomeetreid !
Toomas
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 740
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani e23 735i '84
Ülestähendused lõppeva hooaja seisuga:
läbisõit 231 703km, tänavu 2066km.
Pikemad sõidud:Kevadgrill, klubi sünnipäev, Haapsalu, Viljandi Folk ja peaaegu kõik Unicu igakuised väljasõidud.
Jooksvalt sai päris palju asju tehtud, märkimisväärsemad nt udutulede konstr. ette ja pagasiluugi hele polster paigaldatud.
Kui valdav osa kilomeetreid sai läbitud 17t style 5tega, siis sügisel läksid vahelduse ja sõidumugavuse eesmärgil alla 15tollised.
Rohkem pilte galeriis.
läbisõit 231 703km, tänavu 2066km.
Pikemad sõidud:Kevadgrill, klubi sünnipäev, Haapsalu, Viljandi Folk ja peaaegu kõik Unicu igakuised väljasõidud.
Jooksvalt sai päris palju asju tehtud, märkimisväärsemad nt udutulede konstr. ette ja pagasiluugi hele polster paigaldatud.
Kui valdav osa kilomeetreid sai läbitud 17t style 5tega, siis sügisel läksid vahelduse ja sõidumugavuse eesmärgil alla 15tollised.
Rohkem pilte galeriis.
e21 318i, e23 735i, e24 635 csi, i3s
Re: Kristjani e23 735i '84
Ilus valge cruiser, ps kui endal 17" style 5 isu täis siis võid neid mulle pakkuda. Edu autoga, suvel ehk õnnestub lähemalt ka näha/katsuda