BMW 323i Edition S, Nuga
Tegin siis esimese katsetuse pigimatiga ära, aga tundub, et läks aia taha Kuumutasin seda matti vist liiga vähe ja ukseplekk oli samuti täiesti külm. Igatahes päev hiljem oli mati ülemine serv lahti vajunud.
Kuna teine aktuaalne teema on veermik, siis sai ostetud terve hunnik uusi sillajuppe. Kui hetkel veel tellimuses olevad osad välja arvata, siis on veel puudu piduriketaste tolmukatted, kõik käsipidurit puudutav ja tagumise stabika puksid. Ja siis veel vedrud ja amordid. Esialgu katsun leida, äkki keegi suudab eestis selliseid asju pakkuda. Valik uusi juppe :
Lammutasin ka mõlemad sillad alt ära. Kuna esisilda ma olin juba varem demonteerinud, siis seal üllatusi ei tulnud. Küll aga tagasillast, mille stabikavarda kinnituse polt oli uskumatult roostes:
Siin on näha tööriista, millega õõtsapolte tuli lahti keerata
Kuna teine aktuaalne teema on veermik, siis sai ostetud terve hunnik uusi sillajuppe. Kui hetkel veel tellimuses olevad osad välja arvata, siis on veel puudu piduriketaste tolmukatted, kõik käsipidurit puudutav ja tagumise stabika puksid. Ja siis veel vedrud ja amordid. Esialgu katsun leida, äkki keegi suudab eestis selliseid asju pakkuda. Valik uusi juppe :
Lammutasin ka mõlemad sillad alt ära. Kuna esisilda ma olin juba varem demonteerinud, siis seal üllatusi ei tulnud. Küll aga tagasillast, mille stabikavarda kinnituse polt oli uskumatult roostes:
Siin on näha tööriista, millega õõtsapolte tuli lahti keerata
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Tellisin vahepeal veel bilsu sportamordid ära, vedrud ja kogu käsipidurisüsteemi
Samuti kirjutasin ETK'st kõik sildades kasutatavad poldid välja ja ostsin nad baltic bolt'ist ära. Sai siis tsingitud ja 8,8'se tugevusega võetud. 8,8 tugevust pidi ka bmw tehas e21'l kasutama, seega ehk peavad vastu
Sillatalad ja õõtsad otsustasin pulbervärvida lasta. Käisin ka ossmetis maad kuulamas ja muljed olid väga positiivsed. Kõigepealt pidid pulbertsingiga katma ja alles siis värv. Niisiis vedasingi jämedama kraami liivapritsitöökotta. Kui kõik laabub, siis panen juba nädalavahetusel silda kokku
Edasi hakkan mõtteid tasapidi diffri ja kardaani värskendamisele seadma Samuti on tsinkdikromaadiga pisidetailide uuesti katmise mõte hakanud meeldima, peab veel uurima, kas keegi lõuna-eestis kah sellise asjaga tegeleb... võru galvaanika tuleb esimese asjana pähe
Samuti kirjutasin ETK'st kõik sildades kasutatavad poldid välja ja ostsin nad baltic bolt'ist ära. Sai siis tsingitud ja 8,8'se tugevusega võetud. 8,8 tugevust pidi ka bmw tehas e21'l kasutama, seega ehk peavad vastu
Sillatalad ja õõtsad otsustasin pulbervärvida lasta. Käisin ka ossmetis maad kuulamas ja muljed olid väga positiivsed. Kõigepealt pidid pulbertsingiga katma ja alles siis värv. Niisiis vedasingi jämedama kraami liivapritsitöökotta. Kui kõik laabub, siis panen juba nädalavahetusel silda kokku
Edasi hakkan mõtteid tasapidi diffri ja kardaani värskendamisele seadma Samuti on tsinkdikromaadiga pisidetailide uuesti katmise mõte hakanud meeldima, peab veel uurima, kas keegi lõuna-eestis kah sellise asjaga tegeleb... võru galvaanika tuleb esimese asjana pähe
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Nii, sain võru galvaanikast vastuse, et teevad küll seda ja eraisikud ja väikesed kogused pole probleem Nüüd siis tuleks väike proovipartii kokku panna.nuga kirjutas:Samuti on tsinkdikromaadiga pisidetailide uuesti katmise mõte hakanud meeldima, peab veel uurima, kas keegi lõuna-eestis kah sellise asjaga tegeleb... võru galvaanika tuleb esimese asjana pähe
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Amortidest räägiks siis, kui nad reaalselt kohal on. Praegu on nad küll tellitud, aga 100% kindlust pole, et nad ka kohale tulevad.interscope kirjutas: Äkki ütled teistele kah, mis nad maksid ja kust pärinevad....
Vedrusid tasub küsida xjan'ilt dc-ice'st ja minu omad konkreetselt maksid 1800 eek/ring.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Saksa ebayst? Ise vähemalt olen pikemat aega seal pilku peal hoidnud ja on plaanis millalgi tulevikus tagumised bilsud ära tellida... + veel n vajalikku juppi.nuga kirjutas: Amortidest räägiks siis, kui nad reaalselt kohal on. Praegu on nad küll tellitud, aga 100% kindlust pole, et nad ka kohale tulevad.
Arvo, äkki räägid kuida see värk e-bay'st tellimisega käib...Arvo kirjutas:Saksa ebayst? Ise vähemalt olen pikemat aega seal pilku peal hoidnud ja on plaanis millalgi tulevikus tagumised bilsud ära tellida... + veel n vajalikku juppi.nuga kirjutas: Amortidest räägiks siis, kui nad reaalselt kohal on. Praegu on nad küll tellitud, aga 100% kindlust pole, et nad ka kohale tulevad.
On asi usaldusväärne?
Vahest põnevaid asju seal kohanud...
interscope.
BMW klubi foorumis vaata oli üks pikem topic e-bayst tellimise kohta, sealt saad targemaks. Ise olen tellinud paar korda usast vahendaja abiga väiksemaid/odavamaid (kuni 30 taala) asju millega risk väike... kuni viimase ajani on kõik ka kohale tulnud... praegu ootan ühte jubinat juba ligi kuu aega, eks näis kas tuleb tüng ära...interscope kirjutas: Arvo, äkki räägid kuida see värk e-bay'st tellimisega käib...
On asi usaldusväärne?
Vahest põnevaid asju seal kohanud...
interscope.
See on võimuga roolilatt.interscope kirjutas:Võib-olla võhiklik küsimus, kuid siiski, millega tegu?
Ja selline küsimus ka, et kas Sa Nuga töötad kusagil autodega tegelevas ettevõttes? Kõik tööriistad olemas... Või on pappi liiga palju?
Ja ei tööta autoremonditöökojas Pappi kipub jah üle jääma, tuleb ta kuskile paigutada
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Buvanol on põhimõtteliselt lahjendatud ortofosfor hape, mis reageerides roostega (raudoksiid) tekitab ... (sysi kui poolkeemik jätkab siit )interscope kirjutas:Ja siis veel tahaks teada, et mis teema see Buvanol on? Päris efektiivselt mõjub roostele igatahes...
Maakeeli see sööb rooste lihtsalt ära ja passiveerib halja metalli pinna. Kereremondil ongi mõistlik kõikvõimalikud haljad kohad sellega üle käia.
Pisemate jublakatega olen teinud nii, et pannud nad nädalaks buvanoli sisse ligunema. Peale seda harjad puhtaks, värv selga ja voilaa
Minuni jõudis just info, et mu W&N'st tellitud pakike esiamortide ja pidurijubinatega on kohal
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
nuga kirjutas:Minuni jõudis just info, et mu W&N'st tellitud pakike esiamortide ja pidurijubinatega on kohal Amordid said siis Sahcs'ilt
Krt, teil seal Sysi'ga kõva team koos...
Jälgin põnevusega hetkel Su pilti kollektsiooni... Tekib igast huvitavaid ideid sellega seoses... mõnus.
Tacks e. tänx.
Aga seda tahtsin kah teada, et kas Sul on tõesti endal kõik asjad meelde jäänud - elektri süsteemist sildadeni ja sisuni - et komplekteerimine läheb sujuvalt, või kasutad samuti enda pildimaterjali? Ja nagu aru olen saanud, siis kõik poldid, kruvid, mutrid ja muud pisi asjad lähevad väikestesse narkokotikestesse ja sahtlisse ära, et teistega sassi ei läheks...
interscope.