BMW 528 e28 1985 KaupoK
BMW 528 e28 1985 KaupoK
Nonii, teen ka siis teema ära lõpuks.
Autoks siis 85 aasta esimese poole viiene, minukäes auto olnud 5 kuud millest olen sõitnud temaga viimased kaks nädalat. Ostes oli idee teha autost projektikas kiirenduse ja drifti jaoks. Olude sunnil tuli aga teine auto maha müüa ja see auto tööle panna, küll oli plaan auto turboga ülelaadida, aga nüüd lükkub see lihtsalt edasi.
Peale auto ostu sai kohe hakatud tegelema mootoriga. Mootor sai maha tõstetud ja laiali võetud. Kohe selgus ka miks alguses põles õlisurve tuli, õlipump oli omadega õhtal. Samuti olid täiesti läbi omadega saaled. Nii saigi hakata kohe hooga mootori remondiga tegelema. Vänt käis lihvimises, kepsu kaelad läksid teise remonti ja raami kaelad esimesse. Mootorisse läksid siis uued saaled, uued rõngad, uus alumine kett ja alumised hammakad, mõlemad keti tallad ja kasutatud kuid üpris heas korras õlipump. Samuti sai ette võetud ka kaane remont, selle käigus sai ka porditud kanalid ja klapi pesad väiksemale töö pinnale lõigatud. Muidugi ka terves mootoris sai vahetatud kõik tihendid ja simmerid. Hooratas sai kergemaks lastud ja kaalub nyyd 5,1kg. Kuna autol oli mootor juba maas siis sai ka esimene ots(lansekad) liivapritsi saadetud, roostesurmatud, keevitatud ja värvitud. Esisillas sai vahetatud ka kõikvõimalikud jupid mis vahetada andis. Alla sai tehtud 2.5 tolline sumpa süsteem millel kaks reso.
Välimuse poolepealt pole hetkel eriti midagi jõudnud veel teha, tegelen sellega nüüd aegamööda. Tagumine ots on kellegi poolt eriti kõrgeks tõstetud, ise arvan et on alla pandud e34 vedrud. Samuti puudub hetkel tagumine stange ning esimene ka kõver, selle vea peaks järgmise nädala algu poolel ära saama lahendatud uute stangede näol.
Hetkel nagu ei oskagi midagi juurde lisada, kui meenub midagi siis kirjutan juurde
Mõned pildid siis ka:
Pildid siis hetkel aadressil http://pilt.delfi.ee/my_album/95444/ Hiljem lisan ka meie galriise
Autoks siis 85 aasta esimese poole viiene, minukäes auto olnud 5 kuud millest olen sõitnud temaga viimased kaks nädalat. Ostes oli idee teha autost projektikas kiirenduse ja drifti jaoks. Olude sunnil tuli aga teine auto maha müüa ja see auto tööle panna, küll oli plaan auto turboga ülelaadida, aga nüüd lükkub see lihtsalt edasi.
Peale auto ostu sai kohe hakatud tegelema mootoriga. Mootor sai maha tõstetud ja laiali võetud. Kohe selgus ka miks alguses põles õlisurve tuli, õlipump oli omadega õhtal. Samuti olid täiesti läbi omadega saaled. Nii saigi hakata kohe hooga mootori remondiga tegelema. Vänt käis lihvimises, kepsu kaelad läksid teise remonti ja raami kaelad esimesse. Mootorisse läksid siis uued saaled, uued rõngad, uus alumine kett ja alumised hammakad, mõlemad keti tallad ja kasutatud kuid üpris heas korras õlipump. Samuti sai ette võetud ka kaane remont, selle käigus sai ka porditud kanalid ja klapi pesad väiksemale töö pinnale lõigatud. Muidugi ka terves mootoris sai vahetatud kõik tihendid ja simmerid. Hooratas sai kergemaks lastud ja kaalub nyyd 5,1kg. Kuna autol oli mootor juba maas siis sai ka esimene ots(lansekad) liivapritsi saadetud, roostesurmatud, keevitatud ja värvitud. Esisillas sai vahetatud ka kõikvõimalikud jupid mis vahetada andis. Alla sai tehtud 2.5 tolline sumpa süsteem millel kaks reso.
Välimuse poolepealt pole hetkel eriti midagi jõudnud veel teha, tegelen sellega nüüd aegamööda. Tagumine ots on kellegi poolt eriti kõrgeks tõstetud, ise arvan et on alla pandud e34 vedrud. Samuti puudub hetkel tagumine stange ning esimene ka kõver, selle vea peaks järgmise nädala algu poolel ära saama lahendatud uute stangede näol.
Hetkel nagu ei oskagi midagi juurde lisada, kui meenub midagi siis kirjutan juurde
Mõned pildid siis ka:
Pildid siis hetkel aadressil http://pilt.delfi.ee/my_album/95444/ Hiljem lisan ka meie galriise
Viimati muutis KaupoK, 02 Mär 2009 00:20, muudetud 2 korda kokku.
plaan on tõesti terve auto üle käia, veermiku poolest esisild tehtud. Küll aga kere tegemine jääb ilmselt kaugemasse tulevikku kuna juunis peab sõtta ära minema
Easistest plaanidest lähiajal, aga mingi viisakas madaldus, suveks peaks mingi velje alla vaatama, sisuga oleks vaja midagi ette võtta kuna istmed täiesti läbi, just esimesed, ei olegi otsustanud veel kas hakkan ette otsima bmw sport istmeid või panen mingisugused viisakad korvid.
Panin mõned pildid ka galeriisse üles.
Ostes oli siis auto seis selline:
Plokk sai ilusti puhtaks tehtud ja värvitud kuumakindla värviga.
Aku sai pagasnikusse viidud ja mingisugune strutbar taha tehtud.
Auto hetkeolukord siis.
Easistest plaanidest lähiajal, aga mingi viisakas madaldus, suveks peaks mingi velje alla vaatama, sisuga oleks vaja midagi ette võtta kuna istmed täiesti läbi, just esimesed, ei olegi otsustanud veel kas hakkan ette otsima bmw sport istmeid või panen mingisugused viisakad korvid.
Panin mõned pildid ka galeriisse üles.
Ostes oli siis auto seis selline:
Plokk sai ilusti puhtaks tehtud ja värvitud kuumakindla värviga.
Aku sai pagasnikusse viidud ja mingisugune strutbar taha tehtud.
Auto hetkeolukord siis.
terv, mehed, nüüd oleks abi vaja, nimelt kadusid täiesti lampi ära suunad ja kojamehed, mõlemad korraga. Kui süüde väljas ja suunatule kang panna paremasse või vasakusse asendisse siis põleb ka vastav parktuli, kui aga süüde sisse siis ei juhtu midagi. Samas aga ohutuled töötavad. Äkki oskab keegi soovitada mida või kust otsida.
Kaitsmed kõik terved, kangidele vool peale tuleb, sunatulede relee ka nagu korras kuna ohutulede lülitamisel roolivarda juures olev relee klõpsib, küll aga leidsin armatuuri alt mingi pikemat sorti relee mis läheb soojaks, keegi oskab öelda mis relee see olla võib? üks on selline madalam relee ja teine kõrgem, seda teist oleks vaja teada mis on.
Nii, pole ammu uuendanud teemat. Vahepeal sai likvideeritud siis jama kojameeste ja suundadega. Peale seda kadus kohe laadimine ära. Tükk aega sai otsitud et milles probleem, mure lahenes geneka vahetusega.
Alla sai pandud ka Kileni madaldus vedrud, ees -40mm ja taga -30. Asi muutus tõesti paremaks. Samuti sai tagumised pidurid ülekäidud, said siis uued kettad ja klotsid, samaaegselt sai ka kässari klotsid ja kõik sinna juurde kuuluv ära vahetatud. Ainuke mure praegu selline, et paak lekib, paak oli lihtsalt ära mädanenud summuti viimase püti kohalt. Hetkel käivad siis uue paagi otsingud. Kui kellegil pakkuda siis andke teada;) Homme proovin mõned pildid ka teha.
Alla sai pandud ka Kileni madaldus vedrud, ees -40mm ja taga -30. Asi muutus tõesti paremaks. Samuti sai tagumised pidurid ülekäidud, said siis uued kettad ja klotsid, samaaegselt sai ka kässari klotsid ja kõik sinna juurde kuuluv ära vahetatud. Ainuke mure praegu selline, et paak lekib, paak oli lihtsalt ära mädanenud summuti viimase püti kohalt. Hetkel käivad siis uue paagi otsingud. Kui kellegil pakkuda siis andke teada;) Homme proovin mõned pildid ka teha.
nunii, pole teemaga ammu tegelenud, oleks siis vaja ikka veel karterit, kuna ise sõjaväes nädalasees siis nv oleks ainult aega tegeleda, kui kellegil midagi pakkuda siis saatke kas ps või sms numbrile 5044727 super hea oleks kui keegi pakuks ka karterikaane tihendit, saaks auto lõpuks liikuma, samas nüüd hakkan ka autot vaikselt rajale ehitama ilmselt, alustades kaalu vähendamisega. Proovin nüüd ka väheke aktiivsemalt teemat uuendada nii kuidas saan sõjaväe kõrvalt ja jõuan autot teha.
karter vahetatud, tänud cardole kes aitas õlivanniga välja, kui kõik nüüd nii läheb nagu plaanitud siis võtan ette terve autokere, ehk siis auto pulkadeks ja kere korda täielikult, siin siis võiksidki inimesed kes on teinud just e28 kerele kap remonti rääkida millistele sõlmedele erilist tähele panu pöörata ja kuidas lahendada kõige paremini põhja tegemine, just mõtlen seda et kas nt liivapritsiga on mõtekas põhi ülekäia või mitte, milliseid aineid kasutada jne. Seniks aga head uut ja tegude rohket aastat kõigile
Pole ammu midagi kirja pannud. Vahepeal voolas palju vett merre. Tagasild sai täieliku remondi mis nägi välja sellisena, et kõik võimalikud puksid sai pom plastikust tehtud, differ 100protsenti lukku. Põhi sai samuti kapitaalse remondi. Esimesed amordi padjad sai ära kaotatud ja asemele sai pandud camber plated. Sisse sai korv iste paigaldatud juhile.
Ja nüüd see kõige suurem ja kurvem asi, nimelt laenasin vennale korraks autot mille tulemuseks oli sõit aia posti ja kere kõveraks, kohe nii kõveraks, et mõlemad esimesed uksed on tagantpoolt cm allpool. Kõrvalistuja uks käib vastu karpi. Oleks 10 cm paremale või vasakule läinud post oleks vast kere sirgeks jäänud, aga sai täpselt poolraami otsa ja ongi asi mutt.
Kuna sai 100% sihiks võetud järgmine hooaeg driftist osa võtta ja kuna hetkel ei leidu ühtegi e28-t siis tuleb ilmselt e30. e28 läheb jupitamiseks ja kõik asjad lähevad müüki peale mootori, kasti, kardaani ja korv istme. Camberplated lähevad koos püstakutega müüki ainult juhul kui ollakse huvitatud vastava summa maksmisest.
Varsti tekitan ka varuosade müügi alla kuulutuse, seniks aga kui kellegil on huvi millegi vastu, siis küsige julgelt!
Pm võib teema lukustada.
Ja nüüd see kõige suurem ja kurvem asi, nimelt laenasin vennale korraks autot mille tulemuseks oli sõit aia posti ja kere kõveraks, kohe nii kõveraks, et mõlemad esimesed uksed on tagantpoolt cm allpool. Kõrvalistuja uks käib vastu karpi. Oleks 10 cm paremale või vasakule läinud post oleks vast kere sirgeks jäänud, aga sai täpselt poolraami otsa ja ongi asi mutt.
Kuna sai 100% sihiks võetud järgmine hooaeg driftist osa võtta ja kuna hetkel ei leidu ühtegi e28-t siis tuleb ilmselt e30. e28 läheb jupitamiseks ja kõik asjad lähevad müüki peale mootori, kasti, kardaani ja korv istme. Camberplated lähevad koos püstakutega müüki ainult juhul kui ollakse huvitatud vastava summa maksmisest.
Varsti tekitan ka varuosade müügi alla kuulutuse, seniks aga kui kellegil on huvi millegi vastu, siis küsige julgelt!
Pm võib teema lukustada.