Toly 635CSi
Toly 635CSi
Tere ka minu poolt!
Otsustasin siiski oma auto kohta erialdi teema teha.
Tegemist on 83' 635Csi-ga, Pilte on võimalik leida galeriist.
Galerii nimi on Toly 635CSi m-tech seepärast, et mul õnnestus saada auto millel olid küljes m-tech spoilerid. Kuna pildid koos spoileritega ulatuvad väga kaugesse aega, ei olem neid siiani lihtsalt üles leidnud.
Tänase seisuga on auto laiali lammutatud ja ootab esiosa detaile ja kõrvalistuja ust (seda ma pole veel leidnud), eesmärk on auto lihtsalt silmale vastuvõetavaks teha (loe: korda).
Mootorit pole plaanis rohkem teha kui originaal on, loodetavasti saab järgmine talv laiali võtta ja vaadata mis ajahammas sellega teinud on, pärast seda loomulikult teha kõik mis võimalik, et saada need originaalis märgitud 160kW sinna mootorisse (kordan taaskord, tehaseseades).
Käikmar on automaat (4k), seda ei ole plaanis välja vahetada... enne kõike seepärast, et minu jaoks on tegu kulgemiseks/cruis'imiseks mõeldud aparaadiga.
Taastamine peaks viima võimalikult originaalilähedale, sisu tahan ilmselt teha sarnasekt L6'ga, kulumismärke on lihtsalt väga palju.
T
Otsustasin siiski oma auto kohta erialdi teema teha.
Tegemist on 83' 635Csi-ga, Pilte on võimalik leida galeriist.
Galerii nimi on Toly 635CSi m-tech seepärast, et mul õnnestus saada auto millel olid küljes m-tech spoilerid. Kuna pildid koos spoileritega ulatuvad väga kaugesse aega, ei olem neid siiani lihtsalt üles leidnud.
Tänase seisuga on auto laiali lammutatud ja ootab esiosa detaile ja kõrvalistuja ust (seda ma pole veel leidnud), eesmärk on auto lihtsalt silmale vastuvõetavaks teha (loe: korda).
Mootorit pole plaanis rohkem teha kui originaal on, loodetavasti saab järgmine talv laiali võtta ja vaadata mis ajahammas sellega teinud on, pärast seda loomulikult teha kõik mis võimalik, et saada need originaalis märgitud 160kW sinna mootorisse (kordan taaskord, tehaseseades).
Käikmar on automaat (4k), seda ei ole plaanis välja vahetada... enne kõike seepärast, et minu jaoks on tegu kulgemiseks/cruis'imiseks mõeldud aparaadiga.
Taastamine peaks viima võimalikult originaalilähedale, sisu tahan ilmselt teha sarnasekt L6'ga, kulumismärke on lihtsalt väga palju.
T
kogun motronicu ajusid numbriga : 0261200040; 0261200043; 0261200011. (info palun ps-i)
Sisu on täna veel must nahk, uues variandis läheb ilmselt heleda naha peale.
Ka seal on veel mitu võimalust, kuna riidest kattega taga istmed on olemas, otsin vb. teised esiistmed ja katan need uue nahaga
Üldiselt saab sisu tegema hakata viimasena, eelmine aasta sai keskendutud sildadele ja piduritle, see aasta kerele, uuel aastal mootorile, näis millal see sisu tegemine päevakorda tuleb
Ka seal on veel mitu võimalust, kuna riidest kattega taga istmed on olemas, otsin vb. teised esiistmed ja katan need uue nahaga
Üldiselt saab sisu tegema hakata viimasena, eelmine aasta sai keskendutud sildadele ja piduritle, see aasta kerele, uuel aastal mootorile, näis millal see sisu tegemine päevakorda tuleb
kogun motronicu ajusid numbriga : 0261200040; 0261200043; 0261200011. (info palun ps-i)
Panin galeriisse ka fotoaparaadiga tehtud pilte, kvaliteet on (kahjuks) palju parem... sest pilt on üsna trööstitu.
Lootus aga, et auto veel sel suvel sõitma hakkab ei ole kuskile kadunud
Kui keegi teab norm. korras kõrvalistuja poolse ukse asukohta, andke julgelt teada
Lootus aga, et auto veel sel suvel sõitma hakkab ei ole kuskile kadunud
Kui keegi teab norm. korras kõrvalistuja poolse ukse asukohta, andke julgelt teada
kogun motronicu ajusid numbriga : 0261200040; 0261200043; 0261200011. (info palun ps-i)
nende autode puhul on ju samad vead mul on suurimaks mureks esimesed lansekad ja kõrvalistuja uks.
Panen väikese listi mida vaja oleks:
Tagatulede klaasid
keskkonsooli (vb. ikka leian veel enda oma üles)
Kõrvalistuja uks
Tagadiffer 3,61 v. üles (ärga mulle mingeid ulmehindadega diffreid pakkuge).
1tk v. 3tk Alpina 17" velgesi (mul kaks on aga need on erineva aliusega).
Madaldussari (sama mis viiesalaselgi)
Konditsioneer
Ega rohkem ei tulegi meelde, ajapikku võin seda täiendada, lisavidinatele enne ei mõtle kui keretööd on tehtud
Ja kui teil vedeleb siin all kirjeldatud mootorijuhtimissüsteemi juhtivaid agregaate, andke julgelt teada
Panen väikese listi mida vaja oleks:
Tagatulede klaasid
keskkonsooli (vb. ikka leian veel enda oma üles)
Kõrvalistuja uks
Tagadiffer 3,61 v. üles (ärga mulle mingeid ulmehindadega diffreid pakkuge).
1tk v. 3tk Alpina 17" velgesi (mul kaks on aga need on erineva aliusega).
Madaldussari (sama mis viiesalaselgi)
Konditsioneer
Ega rohkem ei tulegi meelde, ajapikku võin seda täiendada, lisavidinatele enne ei mõtle kui keretööd on tehtud
Ja kui teil vedeleb siin all kirjeldatud mootorijuhtimissüsteemi juhtivaid agregaate, andke julgelt teada
kogun motronicu ajusid numbriga : 0261200040; 0261200043; 0261200011. (info palun ps-i)
No midagi siit kka leiaks ju. Aga kindlasti peaksid sa ise tulema ja vaatama mis sobib ja mis mitte. Pildid ju galeriis ka mida lammutan.
Taga tuledest on ainult parem ja seeda müün ainult tervelt.
Keskonsool ( mid sellest täpselt vaja ) kuid see peaks olemas olema.
Kõrvalistuja uks on ka olemas, aga kindlasti vaja ise üle vaadata.
Tagadiffer on ainult LSD ja selle müügiga ei kiirusta ka.
Lansekatel on pindmised rooste kohad, aga lanseka kürval oleval plekil on pehmeid kohti. Seega vaja ise üle vaadata kas sobib.
Seega kui huvi võta ühendust
Tel 50 58743.
Taga tuledest on ainult parem ja seeda müün ainult tervelt.
Keskonsool ( mid sellest täpselt vaja ) kuid see peaks olemas olema.
Kõrvalistuja uks on ka olemas, aga kindlasti vaja ise üle vaadata.
Tagadiffer on ainult LSD ja selle müügiga ei kiirusta ka.
Lansekatel on pindmised rooste kohad, aga lanseka kürval oleval plekil on pehmeid kohti. Seega vaja ise üle vaadata kas sobib.
Seega kui huvi võta ühendust
Tel 50 58743.
Toly kirjutas:nende autode puhul on ju samad vead mul on suurimaks mureks esimesed lansekad ja kõrvalistuja uks.
Panen väikese listi mida vaja oleks:
Tagatulede klaasid
keskkonsooli (vb. ikka leian veel enda oma üles)
Kõrvalistuja uks
Tagadiffer 3,61 v. üles (ärga mulle mingeid ulmehindadega diffreid pakkuge).
1tk v. 3tk Alpina 17" velgesi (mul kaks on aga need on erineva aliusega).
Madaldussari (sama mis viiesalaselgi)
Konditsioneer
Ega rohkem ei tulegi meelde, ajapikku võin seda täiendada, lisavidinatele enne ei mõtle kui keretööd on tehtud
Ja kui teil vedeleb siin all kirjeldatud mootorijuhtimissüsteemi juhtivaid agregaate, andke julgelt teada
Tihedamad vaatajad on kindlasti märgamud, et galeriisse lisandub aeg-ajalt mõningaid pilte.
Tänaseks on olukord jõudnus sinnani, et kõik eeldatavad "mädakohad" on leitud ja peale kõrvalistujauke on kõik plekidetailid olemas.
Keretööde lõppu on veel raske prognoosida kuna mootori mahatõstmine väib ikkagi päevakorda kerkid (alguses ei plaaninud seda teha), sillatala juurest on poolraamile vaja lihtsalt parandustöid teha... praegu ongi peas dilemma, et kas väta mootor ühe jooksuga ette ja see ka kohe ära teha v. oodata ära uus talveuni (pühjus on imelihtne, ma pole rahast tehtud).
Üldiselt on aga asjade kulg normaalne ja ma olen (ikka veel) kindel, et varsti ma sõidan oma kuuekaga.
Tänaseks on olukord jõudnus sinnani, et kõik eeldatavad "mädakohad" on leitud ja peale kõrvalistujauke on kõik plekidetailid olemas.
Keretööde lõppu on veel raske prognoosida kuna mootori mahatõstmine väib ikkagi päevakorda kerkid (alguses ei plaaninud seda teha), sillatala juurest on poolraamile vaja lihtsalt parandustöid teha... praegu ongi peas dilemma, et kas väta mootor ühe jooksuga ette ja see ka kohe ära teha v. oodata ära uus talveuni (pühjus on imelihtne, ma pole rahast tehtud).
Üldiselt on aga asjade kulg normaalne ja ma olen (ikka veel) kindel, et varsti ma sõidan oma kuuekaga.
kogun motronicu ajusid numbriga : 0261200040; 0261200043; 0261200011. (info palun ps-i)
Pole mahti olnud siia miskit kirja panna, tänaseks on kõik roostekohad autokerelt eemaldatud, komistuskiviks olnud sillatala kõrval olev roostekahjustus eemaldatud.
Hetkel hakkan otsima ka doonormootorit, millest ehitada vanahärrale uus kütusepõleti
Progress on küll aeglane aga kindel.
Hetkel hakkan otsima ka doonormootorit, millest ehitada vanahärrale uus kütusepõleti
Progress on küll aeglane aga kindel.
kogun motronicu ajusid numbriga : 0261200040; 0261200043; 0261200011. (info palun ps-i)
Tere, vahepealne progress on näha galeriis
http://www.bmwclassic.ee/galerii/kevad-2009
http://www.bmwclassic.ee/galerii/kevad-2009
kogun motronicu ajusid numbriga : 0261200040; 0261200043; 0261200011. (info palun ps-i)