Tiho E28 524 tdA, 1986
Oi Oi.....kerega on siis küll halvad lood selle isendi puhul. Kunagi kui ta Tartus müügis oli noolisin ise ka seda haid, sest väljastpoolt paistis väga sile ja ilus. Aga juba siis kummitasid müstilised õnnetused seda autokest. Just selle päeva hommikul kui ma tahtsin vaatama minna teda oli keegi tagumise ukse soliidselt kortsu tagurdanud. Ja 40k hinda käis mulle ikkagi totaalselt üle jõu tollal.
Endine omanik
Väga naljakas on teie targutusi siin foorumis lugeda,et teie probleemides on kõik teised süüdi.Kas sina, kui selle bmw omanik oled teh.passi vaadanud ja arusaanud ,et antud masin on juba 10 a eesti teid ja soola nautinud.Mõni ime siis,et põhi läbi roostetas ja nüüd keevitust vajab.Kas sa ostsid selle auto otse selle Elmari kääst või mitte.Ma arvan,et mitte.Minu teada on sellel isendil veel omanikke olnud.Tiho kirjutas:Ei, see pidi mingi muu masin olema.
Minu oma seisab hetkel ja ootab, et millal ma aega saan temaga tegelema hakata.
Re: Endine omanik
Oot mida ma targutanud olen?Elmu kirjutas:Väga naljakas on teie targutusi siin foorumis lugeda
Mis selle postituse mõte oli? Kui tahad kellegi konkreetsega arveid klaarida, siis palun tee seda personaalselt mitte ära lahmi siin
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Tere
Elmu, mulle jääb arusaamatuks mis sinu poolt tsiteeritud, minu tekstil, sinu jutuga pistmist on.
...kõik muu jäi ka ausalt öeldes arusaamatuks.
Kui teema juba ''välja kaevati'': nimelt pole siiani veel Temaga mingit progressi toimunud, aga kavatsus on endiselt olemas ja loodetavasti on õigepea siia ka midagi asjakohast kirjutada.
Parimate soovidega
Tiho
Elmu, mulle jääb arusaamatuks mis sinu poolt tsiteeritud, minu tekstil, sinu jutuga pistmist on.
...kõik muu jäi ka ausalt öeldes arusaamatuks.
Kui teema juba ''välja kaevati'': nimelt pole siiani veel Temaga mingit progressi toimunud, aga kavatsus on endiselt olemas ja loodetavasti on õigepea siia ka midagi asjakohast kirjutada.
Parimate soovidega
Tiho
M21D24
On nüüd mingi aeg mööda läinud ja mina siis teen nüüd update'i sellele teemale. Põhjus, miks mina siin kirjutan, on see, et mõnda aega hakkan mina seda autot sõitma .
Sai siin mingi aeg Eestist 7000km kaugusel viibitud ja alles eile saabusin Eestisse tagasi, ning mõttega, et uue aasta alguses lähen väljamaale kooli. Ja siis tuligi see auto mängu, kuna oleks vaja Eestis niikaua sõita millegagi.
Täna pühkisin väheke kolme aastast tolmu maha autolt, lasin rehvid õhku täis ning üldse uurisin, et mis ja kus. Pisut on vaja teda kokku tagasi panna, uus aku osta, käigukastiõliradikas ära parandada, ülevaatus ning kindlustus ära teha ja siis saab Tallinna hulle tänavaid vallutama minna .
Sai siin mingi aeg Eestist 7000km kaugusel viibitud ja alles eile saabusin Eestisse tagasi, ning mõttega, et uue aasta alguses lähen väljamaale kooli. Ja siis tuligi see auto mängu, kuna oleks vaja Eestis niikaua sõita millegagi.
Täna pühkisin väheke kolme aastast tolmu maha autolt, lasin rehvid õhku täis ning üldse uurisin, et mis ja kus. Pisut on vaja teda kokku tagasi panna, uus aku osta, käigukastiõliradikas ära parandada, ülevaatus ning kindlustus ära teha ja siis saab Tallinna hulle tänavaid vallutama minna .
Ka ise kunagi selle autoga Tartu vahel korra sõita saanud. Oli siis vääga ilus ja diiselautomaadi kohta superhea minekuga.
Väga hea igiliikur-vanakooli r6 td ja atm kast sedaankerel -hea ja stiilne igapäevaökokas. Minu üks väikestest unistustest.(hetkel tööloomaks MB W123, paraku man. kastiga.)
Väga hea igiliikur-vanakooli r6 td ja atm kast sedaankerel -hea ja stiilne igapäevaökokas. Minu üks väikestest unistustest.(hetkel tööloomaks MB W123, paraku man. kastiga.)
E32 730iA ; E28 524 tdA ;E28 520i.
Ostan 7 seeria E23 projektikaks.
Müüa E28 524 TDA
Sigmar Avald
Tel. 56 913 150
Ostan 7 seeria E23 projektikaks.
Müüa E28 524 TDA
Sigmar Avald
Tel. 56 913 150
Ma kahjuks või õnneks julgen arvata, et see auto ei satu kunagi müüki. Lihtsalt pole asjal mõtet.Hai kirjutas:Oi kui see auto üks kord peaks müüki sattuma...
Palju tal üldse keskmine küttekulu on?
Ise ei ole veel kütusekulu mõõta jõudnud, kuid mäletan, et venna jutu järgi sai ikka päris ökolt sõidetud selle autoga.
Sinu puhul see õnneks ei satu müüki, aga kellegi teise puhul, näiteks minu pigem kahjuks, aga see selleks.kustas kirjutas:Ma kahjuks või õnneks julgen arvata, et see auto ei satu kunagi müüki. Lihtsalt pole asjal mõtet.Hai kirjutas:Oi kui see auto üks kord peaks müüki sattuma...
Palju tal üldse keskmine küttekulu on?
Ise ei ole veel kütusekulu mõõta jõudnud, kuid mäletan, et venna jutu järgi sai ikka päris ökolt sõidetud selle autoga.
Eks see kere on nii ja naa. On teda keevitatud ja tehtud küll, niiet mingi pühapäeva auto ta just ei ole, aga ega see lõppkiirusele ei mõju ja igapäevasõidukina kärab küll.Toivoku kirjutas:Jutud kunagi liikusid,et kere on väga väsinud. Kunagi unistasin samasugusest kui selle auto pilte vaatasin : igatahes tee normaalselt korda ja teeks parema mineku ka pillile kunagi
Eniveis käima ma teda veel ei ole saanud, kuna autos elektrivool ei jookse nii nagu peab, siis esimese asjana hakkan nädalavahetusel mootoriruumi juhtmestikuga mürama.
Jeei, täna korrastasin pisut elektrit suunal aku - süütelukk - starter, ning panin asja käima. Minu üllatuseks käivitus auto poolest pöördest ja käis kohe väga ühtlaselt (ma olen vist liiga harjunud vanade bensukatega, milledega on alati üllatusi).
Homme lähen toon poest õige aku ja teen ka õlivahetuse ära. Kas keegi teab 524td originaal aku mõõtmeid, millejärgi saaksin aku osta, kuidagi väga-väga väike on see aku alus seal.
(pilt on veidi kõver, kuna panin 6st pildist selle kokku)
Homme lähen toon poest õige aku ja teen ka õlivahetuse ära. Kas keegi teab 524td originaal aku mõõtmeid, millejärgi saaksin aku osta, kuidagi väga-väga väike on see aku alus seal.
(pilt on veidi kõver, kuna panin 6st pildist selle kokku)