Jubedalt lärmab ja pütt saabub alles 8.august .Pluss veel see et see krdi mootor ei käi ikka korralikult,vahetan pihustitihendid ära ja kui siis ka paremaks ei lähe,siis on isu otsas.pisike528 kirjutas:
mis häält ta siis ilma pütita teeb-ei tohiks väga jube olla
See hääl just kõigevaiksem ei ole kui pütta alt ära on ja pikkalt sõita on üsna nõme selle lärmiga
Selle teema võib nüüd lukku panna.
EX M535i 1985.
Mul seisab hetkel jõude üks roostevaba D&W (sport?)tagapütt. Kirjad peal, et sobib 535 kuni M635. Kui on soov ja viitsimine sellega mässata, siis võin selle kuni kaheksandani sulle välja laenata. Sain püti kuuesega kaasa. Eelmine omanik ütles, et oli selle liigse lärmakuse pärast alt võtnud.indrek kirjutas:Jubedalt lärmab ja pütt saabub alles 8.august
Tuleb uus sidur hankida.Sõita saab aga kiirendades ja bo-d tehes libiseb läbi.
Tagapütt on siis selline seest.http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/aei
http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/aej
Tagapütt on siis selline seest.http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/aei
http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/aej
EX M535i 1985.
Uus summuti on siis selline ja küsimus tarkadele kas saab ja on mõtet katta millegagi summutit et kauem kestaks?
http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/aep
http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/aes
http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/aeu
http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/aev
http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/aep
http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/aes
http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/aeu
http://www.bmwclassic.ee/galerii/m535/aev
EX M535i 1985.
Täna sai lõpuks summuti alla,tagant on nüüd sellinehttp://www.bmwclassic.ee/galerii/album318/abt
Chippimine on ka lõpuks tehtud(tegelt juba paar nädalat tagasi sai tehtud),ausalt öeldes ei märganud mingit vahet aga vähemasti ei pea lambda installiga uut summutit rikkuma ja muidu vaeva nägema.
Laupäev Truumu juure segu uurima,sest küünlad täitsa valged ja ikka veel ei ole ma rahul mootori tööga.
Chippimine on ka lõpuks tehtud(tegelt juba paar nädalat tagasi sai tehtud),ausalt öeldes ei märganud mingit vahet aga vähemasti ei pea lambda installiga uut summutit rikkuma ja muidu vaeva nägema.
Laupäev Truumu juure segu uurima,sest küünlad täitsa valged ja ikka veel ei ole ma rahul mootori tööga.
EX M535i 1985.
Sai natuke lammutatud http://www.bmwclassic.ee/galerii/album318/abu
Sidur on otsas,ketas kulunud ja pude,korvis rant ja imelik mõra,hoorattas paar õrna soont,survelaager kõriseb nagu lapse mänguasi,eks sealt see imelik hääl tuligi.
Vaja teha,vahetada:hooratta peab siledaks freesima enne kui uus sidurikomplekt panna.
uus sidur.
käiguhoovastiku puksid uued.
kett kogu täiega vahetada+tihendid,mis seal kandis on.
teine tagasild uute puksidega,vanal tagasillal puksid kõik läbi.
teine kojameestemootor.
teine bensiinipaak ilma mõlgita.
proovin teist lsd ka 3.25,uued kettad sees,pole suurt vahet 3.07 aga ikkagi.
amortidele ring peale keerata.
uus tuulekoda radiaatorile.
Need asjad tehtud võib kereremondist unistama hakata.
Sidur on otsas,ketas kulunud ja pude,korvis rant ja imelik mõra,hoorattas paar õrna soont,survelaager kõriseb nagu lapse mänguasi,eks sealt see imelik hääl tuligi.
Vaja teha,vahetada:hooratta peab siledaks freesima enne kui uus sidurikomplekt panna.
uus sidur.
käiguhoovastiku puksid uued.
kett kogu täiega vahetada+tihendid,mis seal kandis on.
teine tagasild uute puksidega,vanal tagasillal puksid kõik läbi.
teine kojameestemootor.
teine bensiinipaak ilma mõlgita.
proovin teist lsd ka 3.25,uued kettad sees,pole suurt vahet 3.07 aga ikkagi.
amortidele ring peale keerata.
uus tuulekoda radiaatorile.
Need asjad tehtud võib kereremondist unistama hakata.
EX M535i 1985.
Sain siduri kätte,pildid siin
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album407
M5 E28 ja M30B34 on erinevad siis korv,survelaager ja ketas.
M5 kettal on mingi materjal veel lisaks vahel,M30B34 lihtsalt kate peal.
M5 korvil on metall lehed külje peal 3 tk. M30B34 on 2tk.
Sümboolse sota eest võin vana ketta ära anda,sinna vaja uued katted panna.
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album407
M5 E28 ja M30B34 on erinevad siis korv,survelaager ja ketas.
M5 kettal on mingi materjal veel lisaks vahel,M30B34 lihtsalt kate peal.
M5 korvil on metall lehed külje peal 3 tk. M30B34 on 2tk.
Sümboolse sota eest võin vana ketta ära anda,sinna vaja uued katted panna.
EX M535i 1985.